اسامه حمدان:

نقش سردار سلیمانی در عملیات طوفان الاقصی غیر قابل انکار است

نقش سردار سلیمانی در عملیات طوفان الاقصی غیر قابل انکار است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری شهید سلیمانی در عملیات طوفان الاقصی، مساله‌ای غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس امروز در مراسم چهارمین سالگرد فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوعلی المهندس در شهر صیدا در جنوب لبنان سخنرانی کرد.

وی تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی تنها برای غزه نبود، بلکه در راستای ایجاد مرحله آزادسازی فلسطین بنا نهاده شد.

وی افزود: هرگز نمی‌توان نقش‌آفرینی، اقدامات و تاثیرگذاری شهید قاسم سلیمانی را در نبرد طوفان الاقصی نادیده گرفت، همان گونه که نمی‌توان از نقش یاران و رزمندگانی که در کنار وی حضور داشتند، چشم پوشی کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در هر میدانی که در آن فعالیت می کرد، موضوع فلسطین و قدس را پیگیری می کرد.

اسامه حمدان تاکید کرد: غزه که در روز هفتم اکتبر پیروزی امت اسلامی را رقم زد، هر روز با مقاومت و ایستادگی مردمش یک پیروزی دیگر را رقم می زند.

این مقام ارشد جنبش حماس در ادامه تاکید کرد: مقاومت فلسطین پس از گذشت هشتاد و هفت روز از جنگ غزه، همچنان نبرد را با اقتدار و حکمت در سطح میدانی و سیاسی مدیریت می کند.

وی تاکید کرد: طوفان الاقصی تنها برای غزه نبود، بلکه برای رقم زدن آزادسازی (فلسطین) بود، در جایی که شاهد هستیم لبنان، یمن و عراق نیز به تحقق این پیروزی کمک می‌کنند.

کد خبر 5982623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha