۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد؛

درخشش جهاد دانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعید ایران»

درخشش جهاد دانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعید ایران»

اردبیل- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: اعضا و خانواده جهادگران جهاد دانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعید ایران» خوش درخشیدند.

حمیده شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد «سعید کاظمی آشتیانی» بنیان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، به همت روابط عمومی این نهاد، مسابقه ادبی و هنری «سعید ایران» را در سه بخش دل نوشته، نقاشی و سوالات چند گزینه‌ای در سطح کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات که با هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت علمی، فرهنگی و اخلاقی این چهره ماندگار در تحقیقات سلول‌های بنیادی ایران و تکریم و معرفی شایسته‌تر این الگوی کم‌نظیر، ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاد دانشگاهی برگزار شد که جهادگران و خانواده جهادگران جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در این پویش حضور چشمگیر داشتند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: بهنام جلالی جعفری استاد نقاشی و طراحی در دانشگاه با مدرک دکترا فلسفه هنر با تخصص زیبایی‌شناسی به عنوان رییس کمیته داوران بود که آران وقایی‌زاده فرزند جهادگر، مریم خروشی از اردبیل در بخش مسابقه نقاشی در گروه سنی بالای ۱۱ سال موفق به کسب مقام دوم شد.

شهبازی گفت: در بخش سوالات چهار گزینه‌ای نیز آران وفایی‌زاده فرزند جهادگر مریم خروشی، معصومه پناهنده همسر جهادگر ابراهیم عزیززاده، نویان فتحی فرزند جهادگر مهدی فتحی و السا بایرامی فرزند جهادگر، رحیم بایرامی، از جهاد دانشگاهی واحد اردبیل موفق به ارسال پاسخ صحیح و به عنوان برنده معرفی شدند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف به مناسبت پویش «سعید ایران» همزمان با سراسر کشور در واحد استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده شهید «حسین حسن‌زاده»، عطرافشانی مزار شهدا، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری دوره بازآموزی پزشکان و پیراپزشکان با موضوع ناباروری، تبلیغات میدانی در سطح شهر با موضوع سعید ایران، انجام مصاحبه با مسئولان استانی و چهره‌های علمی استان در زمینه خدمات علمی کاظمی آشتیانی و… از جمله برنامه‌های برگزار شده در جهاد دانشگاهی اردبیل بود.

کد خبر 5986949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha