۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت سیزدهم میراث دار ۱۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام است

دولت سیزدهم میراث دار ۱۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام است

زنجان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۱۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام از دولت‌های گذشته به دولت سیزدهم به ارث رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و در حاشیه دیدار با فرهنگیان و هنرمندان شهرستان ایجرود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که همه آن‌ها از دولت‌های قبل به دولت سیزدهم به ارث رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت در شهرستان‌های حضور می‌یابیم، موظف به پیگیری مشکلات آن منطقه هستیم، افزود: یکی از اهداف اصلی از حضور در شهرستان‌ها، شنیدن مشکلات و دیدن دغدغه‌ها از نزدیک است تا بتوانیم در سفر بعدی شاهد رفع اکثر این مشکلات باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه دولت سیزدهم اصرار و تلاش بر حل مشکلات مردم دارد، ادامه داد: امروز با حضور در شهرستان ایجرود مجتمع فرهنگی هنری این منطقه را افتتاح کردیم که امیدواریم مردم این شهرستان بتوانند از ظرفیتی که در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد شده است، به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلاتی را که امروز شنیدیم حتماً انعکاس خواهیم داد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که دولت سیزدهم در عرصه فرهنگ و هنر انجام داده، اتمام ۲۰۰ پروژه مهم در حوزه فرهنگی از ۵۰۰ پروژه موجود طی دو سال گذشته بوده است.

کد خبر 5987049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha