گالانت: در حال جنگ با یک محور هستیم/ جبهه شمالی نگران کننده است

گالانت: در حال جنگ با یک محور هستیم/ جبهه شمالی نگران کننده است

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از حملات حزب الله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی گفت که تل آویو در حال جنگ با یک محور است نه یک دشمن واحد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نوشت که دیدگاه اساسی وی این است که «اسرائیل با یک محور می جنگد، نه با یک دشمن واحد».

گالانت همچنین افزود که ایران در حال تقویت قدرت نظامی خود است تا از آن علیه اسرائیل استفاده کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تحولات مناطق شمالی فلسطین اشغالی به منشأ اصلی نگرانی برای او تبدیل شده، گفت که اولویت کنونی «وارد نشدن به جنگ با حزب‌الله» است.

گالانت ادامه داد: ۸۰ هزار نفر باید بتوانند سالم به خانه‌های خود در شمال اسرائیل بازگردند و اگر توافقی برای تحقق این امر انجام نشود، اسرائیل از اقدام نظامی عقب نشینی نخواهد کرد.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان به عملیات خود علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک‌های اشغالی در شمال اسرائیل ادامه می‌دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیراً فاش کردند که نیمی از ساکنان شهرک «ساده نحمیا» (۶ کیلومتری مرز لبنان) به دلیل حملات حزب الله این شهرک را ترک کرده‌اند. این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که شهرک‌هایی که به علت حملات حزب الله تخلیه شده‌اند، از سال ۱۹۴۸ تا کنون سابقه تخلیه نداشتند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هم از ناامیدی فزاینده ده‌ها هزار اسرائیلی که از مرز لبنان و فلسطین منتقل شده‌اند، گزارشی منتشر کرد.

کد خبر 5988884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha