۱۸ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴

رئیس جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد؛

جایگاه سوم لرستان در اجرای طرح «جهش تولید در دیم‌زارها»

جایگاه سوم لرستان در اجرای طرح «جهش تولید در دیم‌زارها»

خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: این استان جایگاه سوم کشور را در اجرای طرح «جهش تولید در دیم‌زارها» دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز دوشنبه در مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه با همکاری همه کارکنان اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی رقم زده شده است، اظهار داشت: به‌عنوان نمونه رفع تداخل ۶۰۰ پلاک ظرف دو سال گذشته یکی از اقداماتی است که می‌توان مطرح کرد، این در حالی است که از آغاز رفع تداخل اراضی یعنی سال ۹۴ تا ۱۴۰۰، ۲۸۰ پلاک تعیین تکلیف شده بود.

وی به طرح جهش تولید در دیمزارها هم اشاره کرد و گفت: تا قبل از استقرار دولت سیزدهم رتبه لرستان از بین ۱۵ استان چهاردهم بود، درحالی‌که با فعالیت دولت سیزدهم سازمان جهاد کشاورزی لرستان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در تسهیلات تبصره ۱۸ رتبه اول را با ۷۰ درصد پرداختی به خود اختصاص داده است.

شاهرخی، تأکید کرد: با همه محدودیت‌ها اما تلاش می‌کنیم که سیر صعودی در بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی ادامه داشته باشد، چرا که می‌خواهیم با امید آفرینی مردم را دلگرم کنیم.

کد خبر 5989273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha