۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

قادری خبر داد؛

امضای یک تفاهم نامه برای استاندارد سازی خدمات بهزیستی

امضای یک تفاهم نامه برای استاندارد سازی خدمات بهزیستی

رییس سازمان بهزیستی از امضای یک تفاهم نامه برای استاندارد سازی خدمات بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد قادری با اشاره به ارائه برش جدی و جدید سازمان ملی استاندارد به سازمان بهزیستی، گفت: موارد منضم به قانون همراه با ملحقات بسیار متنوع در این تفاهم نامه نشان دهنده نگاه ژرف دو سازمان به مسائل است.

وی گفت: سازمان بهزیستی برای ایجاد یک زیست مومنانه لازم دارد در کنار سوابق و تجارب و خدمات تخصصی کارشناسان و متخصصان از ظرفیت و هم افزایی جدید ایجاد شده بهره برداری کنند.

قادری با تاکید بر ایجاد کارگروهی برای اجرایی کردن تفاهم نامه و مسیر اقدام و عمل، گفت: استاندارد سازی مقررات فنی، دستورالعمل‌ها، ضوابط و روش ارزیابی انطباق در بهزیستی، اجرای مصوبه یکصد و هفدهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد در خصوص اجرای استاندارد با عنوان" خانه‌های سالمندان- کلیات خدمات "، استانداردسازی و ارتقا سطح کیفی خدمات بهزیستی و راه اندازی جایزه کیفیت بخشی بهزیستی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توان افزایی، انجام طرح‌های مشترک مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مشارکت در فعالیت‌های مرتبط با تدوین استانداردهای بین المللی و ترویج فرهنگ استاندارد، کیفیت و بهزیستی موارد مطرح شده در این تفاهم نامه است.

احسان ساده معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد هم با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی گفت: مهمت رین خدماتی که در هر کشور به نمایندگی از مردم توسط حاکمیت ارائه می‌شود به مظلوم ترین بخش جامعه و در حوزه بهزیستی است.

وی در خصوص راه اندازی مجتمع خدمات بهزیستی شوق زندگی گفت: در یک مجموعه معنوی تجمیع بخش‌های مختلف قضائی، اداری، مشاوره‌ای و خیرین و ساماندهی این گونه مراکز برای یک خدمت سریع به مردم یک روح مدیریتی متعالی و سازماندهی می‌خواهد که در حال حاضر در سازمان بهزیستی وجود دارد.

ساده با بیان اینکه توجه به مقوله استاندارد و کیفیت به صورت داوطلبانه توسط سازمان بهزیستی صورت گرفته است، گفت: توجه به مقوله استاندارد صرف نظر از خود ارائه خدمت، نشان دهنده کارآمدی نظام سیاسی است و امیدآفرینی و رضایت عمومی جامعه در پی دارد.

این تفاهم‌نامه در ۵ ماده، ۴۴ بند، ۱ تبصره و در ۲ نسخه با اعتبار ۵ سال و قابل تمدید برای دوره‌های بعدی پیش از ظهر امروز در محل شیرخوارگاه حضرت آمنه به امضای احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسید.

در حاشیه امضای این تفاهم نامه، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد و همراهان از مجتمع شوق زندگی و شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

کد خبر 5989595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha