۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات در استان سمنان تداوم یابد

نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات در استان سمنان تداوم یابد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات باید مورد تبیین قرار گیرد، گفت: نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به ضرورت تبیین مشارکت در انتخابات بیان کرد: نشست‌های تبیینی ویژه انتخابات با اقشار مختلف از جمله اقدامات خوب دولت در استان است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است و در این نظام اسلامی دو جنبه جمهوریت و اسلامی را همزمان با هم وجود دارد، افزود: مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم و در بسیاری از مؤلفه ها و موارد نظام جمهوری اسلامی تأثیر گذار است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در نشست‌های تبیینی که با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود می‌بایست سوالات جوانان پاسخ داده شود، گفت: نشست‌های تبیینی انتخابات در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، پاسخگویی و رفع شبهات بویژه برای نوجوانان و جوانان امری حائز اهمیت است.

مطیعی همچنین خواستار توجه به مناسبت‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت آنها در استان شد و افزود: پیوست فرهنگی برای اقدامات، برنامه‌ها و مباحث مرتبط با جشنواره‌های بومی محلی، محصولات و روز شکرگزاری امری ضروری است.

کد خبر 5989920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha