۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰

مدیرکل تعاون البرز:

رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

رویداد بزرگ مردمی اشتغال در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

ساوجبلاغ- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری رویداد بزرگ مردمی اشتغال و معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی گفت: با ابلاغ مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری قرارگاه جهادی اشتغال شهرستان ساوجبلاغ و همکاری مدیریت شهری شهرهای هشتگرد و مهستان و دانشگاه‌های منطقه، فراخوان بزرگ معرفی مستقیم نیروی کار به واحدهای تولیدی در ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی در این رویداد افزود: با همکاری کارفرمایان در ۲۵ دی ماه در مجتمع فرهنگی ۹ دی هشتگرد، مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و منابع انسانی شرکت‌های فعال منطقه، به صورت مستقیم با کارجویان گفت وگو و نیروهای انسانی مورد نیاز خود را جذب و استخدام می‌کنند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، رویداد مردمی اشتغال، فرصت مناسبی است تا کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی در فضای مناسب نیازها و فرصت‌های شغلی خود را ارائه دهند و کارجویان نیز بدون واسطه ضمن گفت وگو با مدیران منابع انسانی و کارفرمایان و ارائه رزومه و تخصص‌های کاری خود در واحدهای تولیدی جذب و استخدام شوند.

دارایی بیان کرد: در رویداد مردمی اشتغال برابر هماهنگی‌های صورت گرفته در فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی نیز حضور می‌یابند تا با همکاری دانشگاه آزاد واحدهای نظرآباد و هشتگرد، نسبت به استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه اقدام شود.

کارجویان می‌توانند علاوه بر مراجعه مستقیم و حضوری به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۶۴۴۲۲۲۹۱۵ و ۰۲۶۴۴۲۲۴۰۴۵ داخلی ۶ یا ۱۱۸ سوالات خود را در این خصوص مطرح و برای حضور در برنامه فوق ثبت نام کنند.

کد خبر 5991259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha