۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان:

اولین کمپ صادراتی دانش بنیان‌ها در استان سمنان برگزار شد

اولین کمپ صادراتی دانش بنیان‌ها در استان سمنان برگزار شد

شاهرود- رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از راه اندازی نخستین کمپ صادراتی شرکت های دانش بنیان در استان خبر داد.

محسن نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از راه اندازی نخستین کمپ صادراتی شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: معاونت فناوری ریاست جمهوری نیز در این برنامه پارک علم و فناوری استان سمنان را همراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه این کمپ برنامه‌های متنوعی را برای حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان در دستور کار دارد، افزود: توسعه صادرات تولیدات دانش بنیان محور این کمپ است.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه بلوغ این پارک و شرکت‌های مستقر در حدی بود که نیاز به جهش در زمینه صادرات داشتیم، ابراز کرد: شرکت‌های منحصر به فردی در حوزه‌های مختلف در بحث صادراتی در استان است که کمپ صادراتی محصولات دانش بنیان امروز فتح بابی در زمینه رشد بیشتر این شرکت‌ها خواهد بود.

نظری با بیان اینکه این کمپ می‌تواند از شرکت‌های دانش بنیان و فناور حمایت کند، گفت: کریدور صادرات معاونت علمی ریاست جمهوری یکی از ظرفیت‌هایی است که به این کمپ کمک خوبی را کرده است.

وی با بیان اینکه کشورهای اوراسیا، عراق و … برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و فناور در این کمپ دعوت هستند، گفت: تسهیل گری و رفع موانع تولیدات و هدایت گری صادرات از جمله محورهای این برنامه است.

کد خبر 5993031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha