نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی عنوان کرد:

گسترش فرهنگ و نظارت بر اجرای قوانین شرع از وظایف جهاد کشاورزی

گسترش فرهنگ و نظارت بر اجرای قوانین شرع از  وظایف جهاد کشاورزی

حجت‌الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت:گسترش فرهنگ و نظارت بر اجرای قوانین شرع و از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی گفت: از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و حوزه نمایندگی این استان متشکرم زیرا این استان در انجام مأموریت‌های اصلی و ارتباطات با مراکز حوزوی و کشاورزی به خوبی درخشیده است.

حجت الاسلام ربانی ضمن تبیین وظایف نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: مأموریت‌های صادره از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سنوات گذشته مبین مأموریت‌های متعددی برای حوزه نمایندگی است که قطعاً موضوع گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلابی در وزارتخانه و سازمان‌ها، کارکنان و مخاطبان اعم از کشاورزان، روستاییان و عشایر از مهمترین مأموریت‌ها در حوزه نمایندگی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سخنانش تصریح کرد: مأموریت بعدی فعالیت‌های حاکمیتی است که در قانون برای حوزه نمایندگی دیده شده است مسائلی چون مساله زکات، نظارت بر ذبح، پشتیبانی علمی و فقهی در مسائل مستحدثه، مسائل پایه کشاورزی مانند آب، زمین و انفال در احکام و فقه اسلامی و همچنین موضوع واگذاری زمین از موضوعات مهم در این حوزه است.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری پس از ابلاغ سیاست‌های کشاورزی گفت علاوه بر پیگیری مطالبات رهبری توجه به آموزش نیروی انسانی از مهمترین اهداف این حوزه بشمار می‌رود.

گفتنی است سفر استانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به استان همدان به مدت دو روز با دیدار با مسئولین استانی، مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی برگزار شده است.

*داریوش فتحی

کد خبر 5993347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالواحد حق طلب IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      بسمه تعالی باسلام درخواست تعیین تکلیف وتبدیل وضعیت شغلی بنده و نیرو های طرحی جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان که در مراکز های خدمات ترویج جهادکشاورزی استان سیستان بلوچستان بکار گرفته شده ایم متاسفانه با کمترین حقوق شش میلیون تومان و بدون مزایای اکنون با تأخیر چندین ماهه حقوق پرداخت می گردد