۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

استاندار سمنان:

کیفیت نان در استان سمنان بهبود یافته است

کیفیت نان در استان سمنان بهبود یافته است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق آرد و رعایت بهداشت از نانوایی‌ها بازدید می‌شود، گفت: کیفیت نان در استان، نسبت به گذشته بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از خبازی‌های سطح شهر سمنان ضمن بیان اینکه هدف از انجام این بازدیدها نظارت بر ارائه خدمات و کیفیت نان تولیدی است، ابراز داشت: خوشبختانه شاهدیم که کیفیت نان در استان سمنان نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی ضمن بیان اینکه موضع نظارت و بازرسی از خبازی‌های استان سمنان مستمر انجام می‌شود، افزود: ارتقا بیش از پیش کیفیت نان، رعایت موازین بهداشتی، جلوگیری از کم فروشی و پیشگیری از قاچاق و احتکار آرد از مواردی که در این بازدیدها مد نظر بازرسان قرار دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه باید دسترسی مردم به بازار و تهیه نان تسهیل شود، ابراز داشت: این موضوعات در دستور کار و پیگیری کمیته آرد و نان فرمانداری‌های استان سمنان نیز باید واقع شود.

هاشمی ضمن بیان اینکه احداث بازارچه عرضه محصولات یکی از مواردی که دسترسی مردم را به اقلام ضروری تسهیل می‌کند، تصریح کرد: این بازارچه‌ها باید طی کمتر از ۱۰ روز دیگر در شهرستان‌های بزرگ استان نظیر گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود راه اندازی شوند.

وی افزود: از فرمانداری‌های شهرستان‌های استان نیز انتظار می‌رود تا به منظور جلب رضایت مردم نظارت بر بازار، نحوه قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاهای ارائه شده و اقلام ضروری نظیر نان را در دستور کار فوری خود قرار دهند.

کد خبر 5993830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha