۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳

اندیشمند هندی خطاب به کشورهای عربی:

بین نفاق و مقاومت یکی را انتخاب کنید

بین نفاق و مقاومت یکی را انتخاب کنید

اندیشمند هندی خطاب به کشورهای عربی در منطقه تصریح کرد: شما یا باید در کنار نفاق و کفر و رژیم صهیونیستی بایستید یا باید در کنار مسلمانان و رزمندگان مقاومت قرار بگیرید.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان ندوی، اندیشمند هندی در همایش بین المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» که امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه با حضور علمای جهان اسلام برگزار شد، گفت: ما امروز در این همایش بزرگ در رابطه با مسجدالاقصی، قدس شریف، غزه و فلسطین دور هم جمع شده‌ایم.

وی با اشاره معراج پیامبر (ص) در سال دهم هجری، این واقعه را دارای پیامی برای همه انسان‌ها دانست و اظهار داشت: پیامبر (ص) حجتی برای همه انسان‌هاست.

این اندیشمند هندی در ادامه سخنان خود به نبرد ملت و مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز مردان بسیار شجاع و قهرمان برای نابودی صهیونیست‌ها به پا خواسته‌اند و به خواست خداوند پیروز خواهند شد.

وی خطاب به کشورهای عربی در منطقه تصریح کرد: شما یا باید در کنار نفاق و کفر و رژیم صهیونیستی بایستید یا باید در کنار مسلمانان و رزمندگان مقاومت قرار بگیرید.

ندوی افزود: این منطقه روزی قبرستان آمریکایی‌ها شد و امروز قبرستان صهیونیست‌ها خواهد شد و حماس، جهاد و مقاومت اسلامی به پیروزی دست خواهد یافت.

وی با تأکید بر این که صهیونیست‌ها در غزه شکست خورده‌اند، اظهار داشت: به همین دلیل است که آنها از زنان و کودکان انتقام می‌گیرند زیرا از شکست بزرگی که خورده‌اند، عصبانی هستند. ما از روز اول معجزات را دیدیم و حتماً پیروزی نهایی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 5993875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha