۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در چابکسر

کشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در چابکسر

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند شوتی در ایست و بازرسی منطقه چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور ورودی استان گیلان به راننده یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۵۱۲ عدد عینک خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از تشکیل پرونده در این راستا و معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق را ۱۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 5995436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha