۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

چنارانی:

اشتغال مددجویان باید توسعه پیدا کند

اشتغال مددجویان باید توسعه پیدا کند

رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح‌های اشتغال و پروژه‌های مسکن مددجویان در استان خراسان رضوی بازدید کرد و گفت: اشتغال مددجویان باید توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن چنارانی، رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و سعید زارع‌زاده، معاون بودجه و برنامه‌ریزی کمیته امداد از طرح‌های اشتغال و پروژه‌های مسکن مددجویان در استان خراسان رضوی بازدید کردند.

بازدید از مراحل پیشرفت پروژه‌های مسکن امام رضا (ع) و پنج تن مشهد، از جمله برنامه‌های انجام شده در سفر رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خراسان رضوی بود.

چنارانی همچنین ضمن حضور در شهرستان‌های درگز، قوچان و چناران در جریان پیشرفت طرح‌های عمرانی مددجویی قرار گرفت و از چند طرح اشتغال و خانه مددجویی نیز بازدید کرد.

وی در این بازدی با بیان اینکه یکی از موضوعات محوری و مورد توجه کمیته امداد، توانمندسازی و استقلال مالی مددجویان است، گفت: موضوع توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در کانون توجه دولت است و باید تقویت شود.

رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: اشتغال چه فردی و موردی باشد و چه در تعداد بالاتر و کارگاهی باشد، در نظام اقتصادی کشور و همچنین ارتقای عزت نفس خانواده‌های تحت حمایت مؤثر است.

چنارانی خاطرنشان کرد: اشتغال مددجویان باید توسعه پیدا کند و دولت هم تاکید ویژه‌ای دارد روی این موضوع دارد.

وی اظهار کرد: لازم است اشتغال در مجموعه کمیته امداد تسری یابد به طوری که برای هر خانواده مددجو یک طرح اشتغال داشته باشیم.

رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور با تقدیر از کمیته امداد برای فعالیت‌های انجام شده به ویژه در حوزه اشتغال و مسکن، گفت: کمیته امداد جز فعال‌ترین دستگاه‌ها است و امیدواریم با کمک‌های دولت و سایر دستگاه‌ها، منابع تکمیل پروژه‌ها تأمین شود.

چنارانی افزود: باید ۵۰ هزار واحد هرچه زودتر تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گیرد زیرا هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت و مکان یابی، پروژه‌های بسیار خوبی است.

کد خبر 5995463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha