۲۵ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت تقویت جایگاه گزینش در دستگاه های اجرایی

ضرورت تقویت جایگاه گزینش در دستگاه های اجرایی

بوشهر- مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: در ساختار اداری، نگاه ویژه‌تری باید به گزینشگران داشته باشیم تا دستگاه‌های اجرایی با بهترین افراد اداره شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن موسوی دوشنبه شب در نشست گزینشگران استان بوشهر با استاندار اظهار داشت: گزینشگران، در خدمت صادقانه به نظام در راستای انتخاب افراد اصلح، مؤمن، متعهد و شایسته با روحیه انقلابی و جهادی و خدمتگزاری نقش مهمی بر عهده دارند.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید زیادی بر نقش گزینش در دستگاه‌های اجرایی دارد و امیدوارم بتوانیم در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جامعه‌ای سالم است که مدیرانی سالم داشته باشد و برای انتخاب مدیران سالم، نقش گزینش بسیار مهم است.

موسوی ابراز داشت: در ساختار اداری، نگاه ویژه‌تری باید به گزینشگران داشته باشیم تا دستگاه‌های اجرایی با بهترین افراد اداره شوند.

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز بیان کرد: گزینش، حراست، بازرسی و هیأت تخلفات اداری باید هماهنگی و هم افزایی داشته باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

کرامت‌الله سلیمانی افزود: انتخاب نیروی انسانی از مهم‌ترین و تأثیرگذار ترین و پیچیده‌ترین بخش‌های هر سازمان است که نقش گزینشگران در این عرصه مهم است.

وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم که جایگاه گزینش را تقویت کرده و ضمن حمایت از افراد صالح و کاردان و متعهد و متخصص، از استخدام افراد ضعیف و فاسد جلوگیری کنیم.

کد خبر 5995632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha