۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی(ع)؛

پویش آزادی زندانیان جرائم مالی در یزد برگزار می‌شود

پویش آزادی زندانیان جرائم مالی در یزد برگزار می‌شود

یزد- مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) خبر داد.

سیدمسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پویش به همت ستاد مردمی دیه استان یزد برای سومین سال متوالی و به منظور آزادی پدرانِ زندانیِ در بند اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح از تاریخ ۱۶ دی ماه سال جاری آغاز شده و تا پنجم بهمن ماه، سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر ادامه خواهد داشت و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند در این بازه زمانی زمینه آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

عظیمی افزود: نیکوکاران در استان یزد همواره حامی ستاد مردمی دیه استان بوده و در مناسبت های مختلف مبالغ مورد نظر خود را با نیت های خیرخواهانه خود برای آزادی زندانیانی که از سر بدهکاری در زندان‌ها تحمل حبس می‌کنند اهدا و همواره مسیر آزادی زندانیان را هموار می‌کنند.

وی یادآور شد: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۱۰-۵۰۴۱ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

عظیمی ادامه داد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سووالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5997790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha