۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸

مدیر شرکت نفت اردبیل خبر داد؛

کاهش ۴۵ درصدی مصرف نفت سفید در اردبیل نسبت به سال گذشته

کاهش ۴۵ درصدی مصرف نفت سفید در اردبیل نسبت به سال گذشته

اردبیل - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف نفت سفید در اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حجت مدنی شامگاه چهارشنبه در بازدید از جایگاه‌های سوخت استان اردبیل اظهار کرد: مصرف نفت سفید در اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مصرف فرآورده‌های نفتی در سطح استان به صورت مستمر پایش می‌شود، افزود: مصرف فرآورده‌های نفتی در بخش‌های حمل و نقل ۶۶ درصد، حرارتی یک درصد، برق ۱۸ درصد، کشاورزی ۱۰ درصد، پروژه‌ها دو درصد و صنایع هم سه درصد اعلام شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: آمارهای اعلام شده بیانگر افزایش ۲ درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی طی ۹ ماهه گذشته از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

مدنی درباره مصرف بنزین در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال ۱۴۰۱ افزود: با آنالیز و قیاس ارقام مصرف امسال و سال قبل، این فرآورده با افزایش ۱۳ درصدی همراه بوده است و همچنین مصرف نفت‌گاز غیر نیروگاهی نیز کاهش ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای تأمین سوخت مناطق مختلف اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند.

کد خبر 5997801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha