۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

استاندار سمنان تاکید کرد؛

فرودگاه‌های شاهرود وسمنان ظرفیتی مناسب برای انجام پروازهای زیارتی

فرودگاه‌های شاهرود وسمنان ظرفیتی مناسب برای انجام پروازهای زیارتی

سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری اعزام حجاج بیت الله الحرام از طریق مرز هوایی، گفت: فرودگاه‌های شاهرود و سمنان ظرفیتی مناسب برای اعزام حجاج و زائران عتبات است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در دیدار با کارگزاران حج و مسئولان کاروان‌های حج و زیارت استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان و با موضوع تبیین مشارکت انتخابات بیان کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع مشارکت در انتخابات در زمره راهبردهای دولت است.

وی افزود: اقشار تأثیرگذار جامعه مانند کارگزاران حج و کاروان داران که با مردم در ارتباط هستند در تبیین اهمیت مشارکت و حضور مردم در انتخابات بسیار نقش مؤثری دارند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیان دستاوردهای نظام اسلامی از جمله مسائل امید آفرین است، تاکید کرد: امید آفرینی امروز این است که در دو سال و نیم دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی و تولیدی در مجموعه شهرک‌های صنعتی استان سمنان تعطیل نشده است و لذا باید این مسائل به مردم بیان شود.

هاشمی با اشاره به استقرار دو فرودگاه بین‌المللی و دارای مرز هوایی در مرکز استان سمنان و شهرستان شاهرود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در اعزام حجاج و زائران از این دو ظرفیت بهره‌گیری کنیم.

وی همچنین در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به حج سال ۱۴۰۳ بیان کرد: رمز موفقیت کارگزاران زیارتی استان، اعزام موفق، مدیریت مطلوب و جلب رضایت عمومی است.

به گزارش مهر، در این مراسم ۱۷۰ کاروان دار و کارگزار حج و زیارت استان سمنان حضور داشتند.

کد خبر 6000153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha