۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

پنجره مهر؛

وارونه‌سازی یک جنایت/ روایت اشک‌های مادر و پدر شهید «کرم‌پور»

وارونه‌سازی یک جنایت/ روایت اشک‌های مادر و پدر شهید «کرم‌پور»

خرم‌آباد- این روزها شاهد هشتگ زدن برخی افراد برای عامل شهادت «فرید کرم‌پور» هستیم در حالیکه نمی‌دانند این جوان چگونه شهید شده است، این ویدیو روایت اشک‌های پدر و مادر این جوان لرستانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهید استوار یکم «فرید کرم‌پور» ۳۱ شهریورماه سال گذشته از سوی «محمد قبادلو» به‌وسیله خودرو زیر گرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.

در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱، در حالی‌که جمعی از عوامل نیروی انتظامی در سطح شهر پرند، در حال کنترل اغتشاشگران بودند، فردی به نام «محمد قبادلو» در حالی‌که سوار یک خودرو پیکان سفیدرنگ بود، به‌صورت عمدی با سرعت بالا به قصد قتل مأموران انتظامی که در حال انجام وظیفه بودند رانده و شش مأمور را در حالی‌که سوار موتور بودند، زیر می‌گیرد که هر شش نفر دچار مصدومیت و شکستگی دست و پا می‌شوند و یکی از مأموران به نام «فرید کرم‌پور» در اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

امروز سه‌شنبه حکم قصاص «محمد قبادلو» عامل قتل شهید «فرید کرم‌پور» مأمور نیروی انتظامی و جرح پنج مأمور دیگر در جریان اغتشاشات سال گذشته، پس از تأیید در دیوان عالی کشور، اجرا شد.

حکم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر «قصاص نفس» «محمد قبادلو» در پرونده به‌شهادت‌رساندن مأمور نیروی انتظامی به نام «فرید کرم‌پور حسنوند» و مجروح کردن پنج مأمور دیگر در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، پس از تأیید در دیوان عالی کشور، اجرا شد.

دادگاه کیفری یک استان تهران، «محمد قبادلو» را به اتهام «قتل عمد» شهید «فرید کریم‌پور»، به «قصاص نفس» محکوم کرد و بابت اتهام «شروع به قتل عمد» مأموران یگان امداد از طریق برخورد عمدی به‌وسیله خودرو به‌قصد قتل آن‌ها به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و بابت اتهام «تخریب عمدی» شش دستگاه موتورسیکلت‌های سازمانی یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم، به جبران خسارت و یک و نیم‌سال حبس تعزیری محکوم کرد که در مورد مجازات‌های تعزیری، فقط مجازات اشد قابل‌اجرا است.

کد خبر 6002719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      9 22
      کمتر ین محازات برای قاتل این شهید عزیز اعدام قاتلش بود دستتون درد نکنه
    • زهرا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      9 26
      تف به شرف و وجدان نداشته اونایی که واسه دفاع از قاتل این جوون هشتک و کامنت میزنن شرف داشته باشید بفهمید قبادلو عمدا نیروهای پلیس و زیر گرفته بود و قصاص حقش بود
    • محمدی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      7 32
      چرا زودتر اعدامش نکردن این قاتل رو اون وقتی که خارج نشین ها مردم و تحریک میکردن بیان خیابون بی دلیل آدم بکشن فکر این روز و نمیکردن
    • عسل IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      8 15
      طرف آدم کشته حقشه قصاص بشه هرکی هشتک میزنه واسه حمایت از قاتل هم بره به جهنم باید قوه قضاییه باهاشون برخورد کنه
    • امیررضا IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 2
      اونجا که مادر شهید میگه فقط ۲۰ سالش بود... خدا لعنت کنه اونایی رو که باعث شدن این جوون های با غیرت رو از دست بدیم
    • حمید IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 6
      قاتل شهیدکرم پور زودتر باید اعدام می شد باتشکر از مسولین قضایی
    • حسن قشونی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      آنهایی که از قاتل این شهید مظلوم حمایت میکنند جرثومه ها ی فسادی هستند که اگر فرصت پیدا کنند از آن قاتل ملعون بدتر انسان می کشند