۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴

رییس راهداری بیله‌سوار:

تلاش برای بازگشایی راه‌ها/ راه ۸۰ روستا در بیله‌سوار مسدود شد

تلاش برای بازگشایی راه‌ها/ راه ۸۰ روستا در بیله‌سوار مسدود شد

بیله‌سوار - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: عوامل راهداری با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان همچنان در تلاش برای باز نگه‌داشتن راه‌های مواصلاتی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا فکری ظهر چهارشنبه در بازدید از وضعیت جاده‌های شهرستان اظهار کرد: با توجه به حجم بارش برف در شهرستان مسیر ۸۰ روستا و قشلاق شهرستان بیله‌سوار مسدود است و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی ناشی از بارش برف اندیشیده شده است، افزود: از روستاییان تقاضا داریم قبل از حرکت به راه‌های بین روستایی با تلفن ۱۱۴ اطلاعات راه‌های شهرستان تماس گرفته و از باز بودن مسیر اطمینان حاصل کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر سنگین بوده و شاهد کولاک و مه غلیظ در جاده‌ها هستیم که هم اکنون عوامل و گروه‌های راهداری در حال ایمن‌سازی محورهای یاد شده هستند.

فکری با تاکید بر خودداری از ترددهای غیرضرور ادامه داد: تمامی رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی قبل از شروع سفر از سالم بودن سیستم‌های فنی، آب پاش خودرو، برف پاکم کن همچنین سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 6003609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha