۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷

فرماندار شفت:

پدران شهدا الگوی ایثار و مردانگی در جامعه هستند

پدران شهدا الگوی ایثار و مردانگی در جامعه هستند

شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا افتخاری برای مسوولان است، گفت: پدران شهدا الگوی ایثار و مردانگی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر چهارشنبه در دیدار با پدران شهدای والامقام «حسن علیپور و عظیم حسن نژاد» در روستای کلاشم بالا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام، از مهمترین سرمایه خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

فرماندار شفت با بیان اینکه شهیدان حق بزرگی بر انقلاب اسلامی دارند و تکریم پدران شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم، افزود: شهدای والامقام پرورش یافته دست مادران و پدرانی هستند که فرزند صالح و با ایمان خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند.

نقدی با اشاره به اینکه امنیت در جامعه و پیشرفت‌های کشور عزیزمان در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است، ادامه داد: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام بوده و تکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچک‌ترین تکلیف برای مسؤولان است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا سخاوتمندترین بندگان پروردگار هستند، گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا جزو افتخارات مسؤولان به شمار می‌رود.

پدران شهدا الگوی ایثار و مردانگی در جامعه هستند

کد خبر 6004031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha