۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲

سرپرست فرمانداری شهریار:

خبرنگاران شهریار با اصل بیطرفی در انتخابات ایفای نقش کنند

خبرنگاران شهریار با اصل بیطرفی در انتخابات ایفای نقش کنند

شهریار- سرپرست فرمانداری شهریار با اشاره به ایجاد فضای نقد منصفانه در تبلیغات انتخاباتی گفت: خبرنگاران شهریار با اصل بی طرفی در انتخابات ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر رسالت سنگین خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم و جامعه گفت: خبرنگاران به عنوان حلقه وصل بین مردم و حاکمیت باید به دور از حب و بغض، دغدغه‌ها و مطالبات مردم را ضمن پیگیری، به مسؤولین منتقل کنند.

وی با اشاره بر لزوم تداوم نشست‌های صمیمی و خبری با اصحاب رسانه افزود: نشست‌هایی از این دست حتماً دارای آثار و برکات مثبت زیادی است، چرا که نگاه از زاویه دید خبرنگاران به مسائل و مشکلات شهرستان منجر به شناخت و حل سریع‌تر و بهتر مشکلات می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهریار با بیان اینکه ایجاد فضای نقد منصفانه در تبلیغات انتخاباتی بسیار مهم است و باید انصاف را رعایت و از تبدیل فضای بداخلاقی انتخاباتی جلوگیری کرد، گفت: دشمن از هر ابزاری برای مأیوس کردن مردم استفاده می‌کند تا این انتخابات با حضور گسترده مردم مواجه نشود، اما به فرموده مقام معظم رهبری باید دشمن را ناامید کرد، هر کس با هر ابزار و رسانه و مخاطبی که دارد باید زمینه انتخابات پرشور با مشارکتی حداکثری را فراهم کند.

فاتحی نژاد عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مؤثری در هدایت افکار عمومی با نگاه بی طرفانه به سمت انتخاب درست و اصلح ایفا می‌کنند و در این برهه از زمان توقع و انتظار از اصحاب رسانه بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

کد خبر 6004550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha