اسامه حمدان:

اشغالگران حمله‌های خود به بیمارستان‌ها را افزایش داده‌اند

اشغالگران حمله‌های خود به بیمارستان‌ها را افزایش داده‌اند

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حمله‌های وحشیانه خود به بیمارستان‌های نوار غزه را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی حمله‌های وحشیانه خود علیه بیمارستان‌های نوار غزه را با بمباران و تخریب برنامه‌ریزی‌شده آن‌ها تشدید کرده است.

حمدان افزود: اشغالگران جنایت‌های هولناکی را در حق آوارگان و بیماران در بیمارستان‌های غزه مرتکب می‌شوند. برنامه‌های اشغالگران در ایجاد کمربند امنیتی در مرزهای نوار غزه جنایت و تعرض آشکار به سرزمین ماست.

وی گفت: به مقاومت شجاع خود به ویژه گردان‌های قسام و قدس افتخار می‌کنیم. مردم ما در غزه به حماسه مقاومت و پایداری ادامه می‌دهند. مقاومت دوباره ثابت کرد که به سوی تحقق پیروزی آشکار علیه دشمن پیش می‌رود. نتانیاهوی جنایتکار و شکست‌خورده خیال‌بافی می‌کند که بخشی از هدف‌ها و برنامه‌های جنگی خود را محقق خواهد کرد، اما در واقع مأیوس شده و شکست خورده است.

حمدان ادامه داد: با جدیت تمام با پیشنهادهای میانجی‌گران برای توقف حمله و تبادل اسیران تعامل می‌کنیم. نتانیاهوی جنایتکار، ارکان جنگ آن و دولت آمریکا مسؤول تداوم نسل‌کشی در غزه هستند.

وی افزود: جنبش حماس با توجه، رخ‌دادهای دادگاه کیفری بین‌المللی را پس از دادخواست آفریقای جنوبی دنبال می‌کند. حماس اعلام می‌کند که به هرگونه حکمی در خصوص آتش‌بس که از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی صادر شود پایبند خواهد بود. جنبش حماس اسیران نزد خود را در صورتی که دشمن اسیران ما را آزاد کند، آزاد خواهد کرد.

حمدان گفت: نتانیاهو به صورت پیاپی به کشورهای عربی هجمه می‌برد و آخرین مورد آن هجمه به قطر بود. این اقدام نشانگر ورشکستگی سیاسی نتانیاهو است. پیشنهادهای مقامات صهیونیست به کشورهای اروپایی در رابطه با آینده غزه رویاهایی را منعکس می‌کند که هرگز تحقق نخواهند یافت.

وی افزود: مجدداً از موضع‌های شرافتمندانه برادرانمان در جنبش انصارالله یمن قدردانی می‌کنیم. ما اظهارات هماهنگ‌کننده ارتباطات کاخ سفید پیرامون آینده غزه بدون حماس را رد می‌کنیم.

حمدان گفت: دشمن باید محاصره غزه را پایان و اجازه بدهد کمک‌ها و ملزومات بازسازی غزه بدون هیچ مانعی وارد این باریکه شود. خواسته ما در خصوص توقف کامل جنگ همان موضع روشن ماست که از روز نخست خواهان آن بوده‌ایم.

کد خبر 6004687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      0 0
      زنده باد حماس! ✌🌱🇵🇸