۶ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۶

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

۲ نامزد انتخابات مجلس دیگر در استان سمنان تایید صلاحیت شدند

۲ نامزد انتخابات مجلس دیگر در استان سمنان تایید صلاحیت شدند

سمنان- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از تایید صلاحیت دو نفر دیگر از نامزدهای انتخابات در استان خبر داد و گفت: تعداد نامزدهای انتخابات مجلس به ۱۲۲ نفر رسید.

حسین شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه دو نفر دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با نظر شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند، تاکید کرد: این دو نفر در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه و همچنین گرمسار و آرادان تأیید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان به ۱۲۲ نفر رسید، افزود: در مجموع استان سمنان چهار حوزه انتخابیه دارد که شاهرود و میامی، سمنان مهدیشهر، سرخه، دامغان و همچنین گرمسار و آرادان در زمره این حوزه‌ها هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بدون اشاره به نام نامرد های تأیید صلاحیت شده جدید، گفت: فهرست نهایی نامزدها نیز روز نوزدهم بهمن ماه مشخص می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان هم در حوزه انتخابیه استان سمنان تحت بررسی است، تاکید کرد: اسامی نامزدهای آن انتخابات نیز در استان روز نوزدهم بهمن ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: پنج نفر در حوزه انتخابیه استان سمنان در مجلس خبرگان نام نویسی کردند که صلاحیت یک نفر تاکنون رسماً اعلام شده است.

کد خبر 6004730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      آیت الله محسن فقیهی از اساتید حوزه های علمیه کاندیدای دوم خبرگان رهبری از استان سمنان هستن