۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

در دانشگاه شهیدباهنر کرمان؛

هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۱ تا ۱۳ بهمن ماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به مدت سه روز از ۱۰ لغایت ۱۳ بهمن ماه با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و بیش از ۱۱۰ معاون دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شهید با هنر کرمان برگزار می‌شود.

اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درباره این نشست گفت: هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه شهید با هنر کرمان برگزار می شود و معاونان دانشجویی با شرکت در این نشست می‌توانند با ارائه دیدگاه‌های خود در جهت اعتلای دانشگاه‌ها و حل مسائل دانشجویان گام بر دارند. وی در خصوص بخش‌های مختلف این نشست اظهار کرد: این نشست در چند بخش کلی وام دانشجویی، آیین‌نامه و شیوه‌نامه انضباطی، خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویان، سبد بورس‌های دانشجویی، فرصت‌های دیپلماسی علمی و دانشجویان بین‌المللی، شورای ورزش، منشاء تحول ورزش دانشگاه‌ها، پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور برگزار می‌شود.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در خصوص بخش‌های دیگر این نشست تصریح کرد: همچنین در این نشست در خصوص دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، الزامات و راهکارهای پیشنهادی ارتقای سلامت جسمانی، تبیین فرایندهای مربوط به رویدادهای جدید از جمله دانشجویان سرآمد دانشگاه و المپیاد ورزش‌های فناورانه و طرح همیار دانشجو، ارائه شاخص‌های ارزیابی معاونان دانشجویی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

کد خبر 6005709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha