۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۲۶۵۰۰ نفر در یزد معتکف شدند/ حضور پررنگ دهه هشتادی‌ها در اعتکاف

۲۶۵۰۰ نفر در یزد معتکف شدند/ حضور پررنگ دهه هشتادی‌ها در اعتکاف

یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعتکاف ۲۶ هزار نفر و ۵۰۷ در مساجد ۱۲ شهرستان استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال خوب مردم متدین یزد از مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف از پنجم بهمن آغاز شده و با اجرای برنامه های مختلف تا امشب ادامه خواهد داشت.

وی، تعداد معتکفان استان را ۲۶ هزار ۵۰۷ هزار نفر اعلام کرد و افزود: حضور دانش آموزان دبیرستانی در مراسم اعتکاف امسال بسیار چشمگیر بوده و استقبال بسیاری خوبی از این مراسم معنوی توسط آنها انجام شده است.

نجیمی با اشاره به آمار معتکفان برخی شهرستان‌های استان یزد یادآور شد: در شهرستان اشکذر هزار و ۸۱ نفر، در شهرستان بافق ۸۱۶ نفر، در شهرستان بهاباد ۹۷۷ نفر، در شهرستان مهریز هزار و ۶۹۵ نفر، در شهرستان مروست ۵۷۵ نفر، در ابرکوه هزار و ۲۲۳ نفر، در اردکان ۳ هزار و ۱۵۰ نفر، در تفت هزار و ۹۵۰ نفر، در خاتم ۴۵۵ نفر در زارچ هزار و ۱۴۰ نفر، در میبد ۴ هزار و ۲۱۰ نفر و در شهرستان یزد ۹ هزار و ۲۲۵ نفر معتکف شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: آمار معتکفان استان یزد در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و امسال حدود ۸ هزار نفر بر تعداد معتکفان افزوده شده است.

نجیمی با اشاره به حضور مبلغان خواهر و برادر در جمع معتکفان ادامه داد: چندین گروه مبلغان و مبلغات جهادی در جمع معتکفان سطح استان به انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و معرفتی پرداخته اند.

کد خبر 6005787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha