۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

افزایش ناوگان سنگین شرکت آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

افزایش ناوگان سنگین شرکت آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با مساعدت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یک دستگاه خودرو ۱۹۲۴ در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با مساعدت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یک دستگاه خودرو ۱۹۲۴ در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در راستای آمادگی هر چه بیشتر شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات آبرسانی بهتر در شرایط خاص این خودرو به تانکر حمل آب آشامیدنی تجهیز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اضافه شدن این خودرو هم اکنون شرکت آبفا استان ۹ دستگاه خودرو برای آبرسانی سیار آماده خدمات رسانی در اختیار دارد.

کریمی عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال این خودرو تهیه شده و جهت تجهیز آن نیز بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تانکر نصب شده بر روی دستگاه خودرو ۱۹۲۴ قابلیت حمل ۱۰ هزار لیتر آب را دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خودروهای آبرسانی سیار در اختیار دفتر مدیریت بحران این شرکت هستند تا در سراسر استان و در مواقع لازم در خارج از استان به مردم خدمات‌رسانی نمایند.

کریمی بیان کرد: شرکت آبفا وظیفه تأمین آب آشامیدنی و جمع‌آوری، تصفیه و دفع پساب فاضلاب مشترکان در سراسر چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارد.

کد خبر 6006532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha