۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶

فرماندار کلاله:

۱۷۳ طرح اقتصادی و عمرانی در کلاله افتتاح می شود

۱۷۳ طرح اقتصادی و عمرانی در کلاله افتتاح می شود

کلاله- فرماندار کلاله گفت: ۱۷۳ طرح اقتصادی و عمرانی با بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و بهره‌برداری پروژه‌ها در این شهرستان هزینه کرد که قابل مقایسه با مدت مشابه دولت گذشته نیست.

وی از اجرای طرح‌های آبرسانی شهر کلاله با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد خبر داد و افزود: ساخت باند دوم پل ورودی شهر، مقاوم سازی ۹۸۰ مسکن روستایی، اجرای طرح‌های آبخیزداری، ساخت ۲ سالن ورزشی، ساخت ۲ مدرسه شهری و روستایی و ساخت یک پل ارتباطی روستایی از جمله طرح‌های مهم اجرا شده کلاله طی ۲ سال اخیر است.

فرماندار کلاله گفت: اجرای طرح توسعه ناحیه صنعتی دهنه و آغاز رسمی عملیات اجرایی ساخت جایگاه سوخت در فرودگاه قدس از جمله طرح‌های مهم توسعه اقتصادی در دست پیگیری کلاله است.

وی یادآور شد: ۱۷۳ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۳۲۵.۵ میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد که از این تعداد، ۱۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۲.۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

شیبک اظهار کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی در دهه فجر برای ۵۰ نفر به طور مستقیم شغل پایدار ایجاد خواهد شد.

کد خبر 6008509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha