۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

بیش از ۴۰‌هزار دانش آموز اصفهانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

بیش از ۴۰‌هزار دانش آموز اصفهانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در آیین اعتکاف امسال، بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز شرکت داشتند که بیانگر رشد ۷۰ درصدی اقبال دانش‌آموزان از این طرح معنوی در مقایسه با سال قبل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: مراسم معنوی «اعتکاف دانش‌آموزی» امسال با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر در مناطق و نواحی استان از پنجم تا هفتم بهمن ماه ۱۴۰۲ مطابق با ایام البیض سال ۱۴۴۵ هجری قمری برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم معنوی، بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز شرکت داشتند که در ۲۶۸ مسجد استان معتکف شدند و این آمار، بیانگر رشد ۷۰ درصدی استقبال دانش‌آموزان از این طرح معنوی در مقایسه با سال قبل است.

به گفته ابراهیمی، در ایام اعتکاف، برنامه‌های مختلف معنوی و تربیتی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده بود که به صورت گروهی و با همراهی مربیان مجرب اجرا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تقدیر از تمامی نهادهای فرهنگی که در برگزاری این رویداد معنوی یاریگر آموزش و پرورش بودند، افزود: طی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، رؤسا و مدیران آموزش و پرورش در سطوح مختلف با حضور در مساجد، با دانش‌آموزان معتکف دیدار و گفتگو کردند تا از این طریق، زمینه تقویت روحیه پرسش‌گری در دانش‌آموزان فراهم شده و به سوالات آنان پاسخ داده شود.

کد خبر 6009389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha