۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۴۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

مسابقات بین‌المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد بین کشورها است

مسابقات بین‌المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد بین کشورها است

یزد- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ضمن ابراز خرسندی از میزبانی یزد از سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون گفت: مسابقات بین المللی فرصتی برای ایجاد اتحاد میان کشورهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، زهیر حاجی حسینی، سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه سی و دمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون با عنوان جام فجر به میزبانی یزد ضمن ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران از سراسر کشور و ۲۷ کشور جهان در یزد اظهار کرد: یکی از کارکردهای رقابت های بین المللی، ایجاد اتحاد و همدلی میان کشورهای مختلف است.

وی بیان کرد: امیدواریم این مسابقات نیز فرصتی برای ایجاد اتحاد و همدلی میان کشورها باشد و تلاش ما استفاده از این فرصت است.

حاجی حسینی با اشاره به ثبت جهانی یزد و ویژگی های مردم این دیار کویری عنوان کرد: یزد همواره بستری برای همدلی و زندگی مسالمت آمیز بین اقوام مختلف بوده است و امیدواریم با چنین پیشینه ای بتوانیم میزبانی شایسته ای از این رقابت ها داشته باشیم.

یزد میزبان ۳ رویداد مهم در ورزش بدمینتون

رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رییس فدراسیون آسیایی بدمینتون نیز در این مراسم اظهار کرد: بار دیگر افتخار میزبانی سه رویداد مهم ورزش بدمینتون شامل سی و دومین مسابقات بدمینتون جام فجر، پنجمین مسابقات سریز جوانان و اجلاس روسای فدراسیون‌های بدمینتون آسیا همزمان با ایام مبارک دهه فجر هستیم و این افتخار بزرگی برای جامعه بزرگ بدمینتون ایران است.

محمدرضا پوریا با ابراز خرسندی از فراهم شدن شرایط برگزاری این مسابقات به نحو شایسته و با نظمی مثال زدنی عنوان کرد: این مسابقات در سطح جهان از معتبرترین مسابقات محسوب می‌شود و امیدواریم یزد و جمهوری اسلامی میزبان خوبی برای این رقابتها باشد.

گفتنی است؛ سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون با عنوان جام فجر از امشب در یزد آغاز شده و ۹۰ ورزشکار از ۲۷ کشور جهان و ۵۷ ورزشکار از استان یزد و سایر استانهای کشور در این دوره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6009691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha