۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

امام جمعه موقت دلوار:

انتخابات آبروی ملت است

انتخابات آبروی ملت است

بوشهر- امام جمعه موقت دلوار گفت: انتخابات آبروی ملت است و مردم ما بار دیگر حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد کارگر در خطبه‌های نماز جمعه دلوار اظهار کرد: مردم با فتنه‌های دشمنان و تبلیغاتشان دیگر به عقب برنمی گردند و این را با حضور و حمایتشان از انقلاب در صحنه‌های مختلف که دشمن قصد توطئه و فتنه جدایی مردم از نظام داشته را ثابت کرده اند.

امام جمعه دلوار تصریح کرد: انتخابات آبروی ملت است و ان شاء الله در انتخابات پیش رو بار دیگر مظهر شکوه کشور را با همبستگی و اتحاد خود و حضور حداکثری، توأم با بصیرت و آگاهی نشان خواهند داد و به یاوه گویانی که قصد ایجاد دلسردی و ناامیدی در دل مردم دارند تودهنی تاریخی خواهند زد.

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند در تلاشند که انتخابات را تشریفاتی و بی فایده جلوه دهند اما حال سوال ما این است که اگر بی فایده است چرا دارید اینقدر تلاش برای شرکت نکردن مردم می‌کنید.

کارگر افزود: امسال قریب به یک میلیون نوجوان و جوان در مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند و نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی اعتکاف نوجوانان، جوانان و دانش آموزان را شاهد بودیم که خود جواب محکمی برای کسانی که می‌گویند جوانان ما بی دین شده اند.

امام جمعه دلوار اضافه کرد: کسب مقام برتر ستاد نمازجمعه بخش دلوار در جشنواره فرهنگی هنری قلب شهر و راهیابی به مرحله کشوری همچنین ستاد نمازجمعه بخش دلوار در اولین جشنواره فرهنگی قلب شهر در بین ستادهای نمازجمعه استان بوشهر حائز کسب مقام برتر شد.

در آئینی از زحمات روح الله درویشی رئیس ستاد نمازجمعه بخش دلوار با اهدا لوحی تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6012207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha