۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶

فرمانده انتظامی شاهرود:

گم شدن ساربان ۳۰ ساله در کویر رضا آباد/ بارش برف علت حادثه بود

گم شدن ساربان ۳۰ ساله در کویر رضا آباد/ بارش برف علت حادثه بود

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از گم شدن یک ساربان ۳۰ ساله در کویر رضا آباد بخش بیارجمند خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی این فرد پیدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی شامگاه جمعه در گفت‌وگو مجازی با رسانه‌ها ضمن بیان اینکه امروز جمعه گم شدن یک ساربان در کویر رضا آباد بخش بی ارجمند شاهرود بعد از ۱۲ ساعت به نیروی انتظامی اطلاع داده شد، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از قصد سرکشی این ساربان به احشام خود در این قسمت کویر بوده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی پاسگاه احمد آباد به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: مأموران در نهایت این ساربان ۳۰ ساله را پیدا و به محل امن انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این ساربان در منطقه دچار کولاک شده بود، ابراز داشت: بارش برف و کولاک در منطقه یافتن مسیر را برای این ساربان جوان دچار مشکل کرده و او در مسیر گم شده بود.

شائینی ضمن بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی این ساربان خوب است، تصریح کرد: با کوشش عوامل انتظامی خطر از سر این ساربان جوان گذشت.

وی افزود: از عموم شهروندان و گروه‌های طبیعت دوست تقاضا داریم در شرایط نامساعد جوی احتیاط را بیشتر رعایت کنند و حتی‌الامکان در خانه بمانند.

کد خبر 6012485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha