۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

 طی حکمی از سوی حجت الاسلام شهریاری؛

معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، طی حکمی علی مطیعی را به عنوان «معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، طی حکمی آقای علی مطیعی را به عنوان «معاون امور اجرایی و برنامه ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» منصوب کرد. متن حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی مطیعی دام عزه

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و سوابق طولانی و اشراف علمی و عملی شما در حوزه مسائل مالی و اداری، بدینوسیله جنابعالی را به سمت معاون امور اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب گذشته، نسبت به ساماندهی امور و فراهم‌آوری زمینه ارتقا همه جانبه و تقویت بنیه اداری، مالی و ساماندهی منابع انسانی زمینه را برای پیشرفت مجمع در تمام ابعاد را فراهم سازید.

فرصت را مغتنم شمرده از خدمات خالصانه و تلاش‌های ارزشمند و به‌یادماندنی برادرعزیز جناب آقای دکترمهدی آقا محمد (زیدعزه العالی) در مدت تصدی مسؤولیت این معاونت کمال تشکر و امتنان را دارم.

لازم به ذکراست، معاون و سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی، معاون شورای عالی اطلاع رسانی، معاون پژوهشکده بیمه و مدیرکل و ذیحساب برخی دستگاه‌های اجرایی، بخشی از سوابق آقای مطیعی می‌باشد.

کد خبر 6013999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha