۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

فرماندار شهرستان شهرکرد:

به زودی کلنگ‌ کتابخانه شهر سودجان به زمین زده می‌شود

به زودی کلنگ‌ کتابخانه شهر سودجان به زمین زده می‌شود

شهرکرد-فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تملک دارایی کتابخانه مولوی آغاز شده است و به زودی کلنگ‌زنی کتابخانه شهر سودجان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدالغنی پیش از ظهر امروز در جلسه اداری کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد اظهار کرد: منابع اعتبار استانی و ملی است، تملک دارایی کتابخانه مولوی آغاز شده است و به زودی کلنگ‌زنی کتابخانه شهر سودجان آغاز می‌شود همچنین برای کتابخانه منظریه، زمین شناسایی شده است.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و تعمیرات در کتابخانه‌های استان و شهرستان افزود: تلاش بر این است بتوانیم بخش خصوصی را در قسمت کتابخانه‌های vip فعال کنیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه باید برای افزایش ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم بیان داشت: از موضوعات مهم انس با کتاب در جمع دانش‌آموزان و مردم است و استفاده از بنر، بیلبورد، مسابقه، ایستگاه کتاب‌خوانی، بوستان‌ها و کتابخانه‌های سیار در این زمینه کمک‌کننده است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب در نوروز خاطرنشان کرد: در نوروز باید برنامه‌هایی با محتوای کتاب هم‌زمان با ایستگاه کتاب‌خوانی با همکاری شهرداری یا المان‌هایی در نظر گرفته شود.

عبدالغنی با اشاره به انتخابات گفت: برای افزایش مشارکت در انتخابت تاکید بر اصل بی‌طرفی، صداقت، امانت و رعایت قانون است که باید سر لوحه کار قرار گیرد.

وی اذعان داشت: برای محل شورای اسلامی ۳۲ نفر برای شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر توسط دفتر هیئت نظارت ابلاغ شد و تاکنون پنج نفر دیگر تأیید شده است و یک نفر نیز تغییر حوزه داده است و فعلاً ۳۸ نفر در مرکز حوزه انتخابی نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند.

کد خبر 6014149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha