۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

برگزاری رویدادی با موضوع میراث‌ ناملموس، نوروز و چهارشنبه سوری

برگزاری رویدادی با موضوع میراث‌ ناملموس، نوروز و چهارشنبه سوری

رویداد «سه‌گاه» با محوریت و موضوع میراث‌فرهنگی ناملموس، نوروز و چهارشنبه در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، رویداد «سه‌گاه» با محوریت و موضوع میراث‌فرهنگی ناملموس، نوروز و چهارشنبه در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

این رویداد، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل سالن آمفی‌تئاتر وزارتخانه میراث فرهنگی با حضور کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی برگزار شد.

این رویداد به قصه‌گویی برای کودکان اختصاص داشت و در رویداد «سه‌گاه» کودکان با موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی ناملموس از جمله نوروز و چهارشنبه سوری در قالب قصه‌گویی و شعرخوانی آشنا شدند.

رویداد «سه‌گاه» برای برگزاری در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طراحی شده و در حوزه‌های فرهنگی و هنری مانند شعر و موسیقی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی مخاطبان در گروه‌های سنی کودک و نوجوان با میراث ناملموس کشورمان است و برای هر دوره از برگزاری این رویداد طراحی مربوط به همان حوزه انجام خواهد شد.

کد خبر 6015135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha