۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان بوانات بهره‌برداری شد

۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان بوانات بهره‌برداری شد

شیراز- ۳۰ طرح عمرانی شهرستان بوانات با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان بوانات که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در حوزه جهاد کشاورزی، دو طرح گلخانه سبزی و صیفی بخش خصوصی و یک طرح کانال آبرسانی به بهره برداری رسید؛ همچنین در حوزه بهسازی و آسفالت روستایی، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها در هشت روستا افتتاح شد.

عبدالعلی کریمی افزود: در حوزه شهرداری‌ها اجرای کانال کنترل سیلاب، احداث کندرو نیکان، اجرای پروژه بزرگ بلوار طبیعت، نصب المان گونه‌های جانوری به یاد شهید محیط زیست و المان‌های مادر و حیات وحش جنب تپه موزه میراث فرهنگی و…، مجموعاً با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: افتتاح پنل خورشیدی مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایندگی از ۲۰ واحد با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، از دیگر طرح‌هایی بود که در این مراسم افتتاح شد.

کریمی ادامه داد: دکل مخابراتی ایرانسل دهستان سروستان و مزایجان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و بهره برداری از مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نمایندگی از ۱۰ واحد روستایی و شهری با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های اجرایی بود که افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در شهر مزایجان نیز شاهد افتتاح پروژه‌های شهرداری با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودیم، افزود: در حوزه مقاوم سازی مسکن نیز، یک منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۳۰ واحد طرح مقاوم سازی منازل روستایی، با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 6015266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha