۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

رییس امور حقوقی کمیته امداد اردبیل:

۳۷۰ مددجوی اردبیلی از خدمات حقوقی رایگان بهره‌مند شدند

۳۷۰ مددجوی اردبیلی از خدمات حقوقی رایگان بهره‌مند شدند

اردبیل- رییس امور حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۱۷ شهر استان اردبیل به ۳۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خدمات حقوقی رایگان ارائه شده است.

حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال ۱۱۴ پرونده حقوقی مددجویان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۷۵۶ نفر آموزش حقوقی دیده و یا در کلاس‌های برگزار شده با همین محوریت در شهرهای مختلف حاضر شدند.

مدیر امور حقوقی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۶۸ پرونده حقوقی مددجویان به کانون وکلا ارجاع شده تا بلافاصله با تعیین وکیل تسخیری، پیگیری پرونده تا مرحله اجرای حکم به صورت رایگان انجام شود.

کریمی افزود: در همه شهرستان‌ها میز خدمت حقوقی دایر شده و به صورت هفتگی یک وکیل پایه یک دادگستری مستقر و ارائه خدمات می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مددجویانی که مشکل حقوقی دارند با حضور در میز خدمت حقوقی کمیته امداد مشکلات خود را مطرح و امکان رسیدگی به آنها فراهم می‌آید.

کریمی اضافه کرد: در ۱۷ شهر استان که کمیته امداد مستقر است ۳۷۰ نفر به وسیله وکلای حقوقی از خدمات حقوقی رایگان بهره‌مند شده‌اند.

وی دیگر حمایت‌ها از مددجویان را یادآور شد و بیان کرد: ۸۲ میلیون تومان هزینه کارشناسی ایاب و ذهاب و ثبتی مددجویان با محوریت کمیته امداد پرداخت شده تا مساعدت‌های لازم برای این خانواده‌ها انجام شود.

رییس امور حقوقی، املاک و امور نمایندگان استان اردبیل در مورد آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد نیز ادامه داد: امسال ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های دارای سرپرست زندانی پرداخت شده تا در کنار حل مشکلات خانوادگی و همراهی ستاد دیه، امکان آزادی این زندانیان فراهم آید.

کد خبر 6017998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha