۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مردم ایران حضور در راهپیمایی را ادای دین به انقلاب می‌دانند

مردم ایران حضور در راهپیمایی را ادای دین به انقلاب می‌دانند

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم ایران حضور در راهپیمایی را ادای دین به انقلاب و تمکین از رهبری می‌دانند.

حجت الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم مشارکت مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: یکی از جلوه‌های مهم مردمی بودن انقلاب، این است که در عرصه‌های مختلف شاهد حضور چشمگیر مردم بوده‌ایم.

وی افزود: نگاه مردم به انقلاب اعتقادی است و حتی اگر گلایه‌ای از مسؤولان داشته باشند هیچ‌گاه گله خود را در عرصه‌هایی که باید حضور داشته باشند، جبران نمی‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان شرکت در راهپیمایی‌ها را یکی از نقاط حضور میدانی مردم تلقی کرد و گفت: این حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار عظیم زنان و کودکان بی گناه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی بر جهانیان ثابت شده است و مردم ایران و به ویژه استان اصفهان یقیناً معجزه حضور خود را در این راهپیمایی نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فوقی با تاکید بر اینکه مردم ایران حضور در راهپیمایی را ادای دین به انقلاب و تمکین از رهبری می‌دانند، ادامه داد: ما نباید نگران حضور مردم باشیم چرا که مردم دلداده انقلاب هستند و به فضل الهی حضور کم نظیری را به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 6020138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha