۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۴

گسترش همکاری های کشاورزی میان ایران و روسیه

گسترش همکاری های کشاورزی میان ایران و روسیه

رییس سازمان دامپزشکی ایران در دیدار با رییس سرویس فدرال دامپزشکی روسیه خواستار گسترش همکاری‌های دوجانبه و رفع محدودیت‌های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی که با حضور مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه (روسلخوزنادزور) سرگئی دانکورت در مسکو برگزار گردید رئیس سازمان دامپزشکی ایران خواستار گسترش همکاری‌های دو جانبه و رفع محدودیت‌های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شد.

در این جلسه یادداشت تفاهم همکاری در زمینه قرنطینه دامپزشکی، حفظ نباتات و گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه واردات و صادرات از سوی دو طرف ایرانی و روسی امضا شد.

گفتنی است در راستای این سفر جلسات فنی و کارشناسی با حضور معاون بهداشتی و پیشگیری و ساونکوف رئیس بخش دامپزشکی و معاون رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه در راستای حل مشکلات صادرات لبنیات و آبزیان ایران به فدراسیون روسیه برگزار شد و مقرر گردید در جهت رفع مشکلات جلسات فنی مداوم به صورت آنلاین در هفته‌های آتی بین دو کشور برگزار گردد.

کد خبر 6021728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha