۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

گام هفدهم نمایشگاه گردشگری/ ۱۵

سلاجقه: آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد

سلاجقه: آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در بازدید از نمایشگاه گردشگری گفت : آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شده و مشکلی برای اجرای تورهای طبیعت‌گردی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه امروز چهارشنبه با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در این بازدید با تعدادی از شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه گفت و گو کرد.

وی در سالن ۷ حضور یافت و ضمن بازدید از غرفه‌های متعلق به استان‌های مازندران و گیلان بر توسعه گردشگری با حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست تاکید کرد.

سلاجقه گفت: خوشبختانه سازمان محیط‌زیست با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعامل بسیار خوبی دارد و در همین راستا، موضوع گردشگری سبز را با همکاری دو دستگاه جلو می‌بریم.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: آئین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شده و مشکلی برای اجرای تورهای طبیعت‌گردی وجود ندارد.

وی همچنین از پرنده‌نگری به‌عنوان یک جاذبه مهم گردشگری نام برد و افزود: پرنده‌نگری مورد علاقه گردشگران است در استان‌های شمالی کشور، پرنده‌نگری اجرا می‌شود.

سلاجقه خاطرنشان کرد: به طور حتم گردشگری باید همراه با حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست باشد که در این باره همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داریم.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است.

کد خبر 6024348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha