۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

هویت نوجوان و دختران عصر ظهور را بشناسیم

هویت نوجوان و دختران عصر ظهور را بشناسیم

فریدونکنار- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عصر انتظار را دوران سازندگی و خودسازی دانست و گفت: هویت نوجوان و دختران این عصر را بشناسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار صبح پنجشنبه در رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه باید فرزند عصر و زمانه خود باشیم، گفت: باید درک کنیم که مردمان کدام عصر و زمانه هستیم و در کدام فضا فعالیت می‌کنیم زیرا این مساله سبب می‌شود تا انگیزه‌ها و اراده‌های ما برای زندگی مشخص شود.

وی با اظهار این که سوال اساسی بشر مبنی بر این است که مردم کدام عصر و زمان هستیم، ادامه داد: ما در عصر انتظار زندگی می‌کنیم و این عصر سازندگی است که برای یک حقیقت آماده می‌شویم.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اینکه شاه بیت زندگی خود را نباید گم کنیم، ضمن معرفی کتاب «دختران به عفاف روی می‌آورند» گفت: در عصر ظهور باید هویت نوجوان و دختران عصر ظهور را بشناسیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه اگر زن هویت خود را پیدا کند می‌تواند در جامعه نقش آفرین باشد، ادامه داد: می‌توان در عصر ظهور با نیت واحد نقش آفرین بود.

وی کار میدانی در عین خودسازی فردی را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت: اگر شیعیان همدل بودند ظهور منجی عالم بشریت تاکنون به تأخیر نمی‌افتاد بنابراین در عصر ظهور باید رویکرد حل مساله داشته باشیم و یک کار جمعی انجام دهیم.

کد خبر 6025014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha