۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۹

پیش‌بینی جوی پایدار در چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی جوی پایدار در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش باد شدید طی امروز در استان، گفت: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود طی امروز مشابه روز گذشته شاهد وزش باد شدید در سطح چهارمحال و بختیاری باشیم؛ در شبانه‌روز گذشته نیز بیش‌ترین سرعت وزش باد در استان مربوط به شهرستان کوهرنگ با ۱۴۸ کیلومتر بر ساعت بوده است در شهرکرد نیز بیش‌ترین سرعت وزش باد ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: تا اواخر وقت امروز بارش‌های ضعیف‌تر نسبت به روز گذشته در برخی مناطق غربی استان به ویژه کوهرنگ، اردل، لردگان، فلارد، خانمیرزا و کیار انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت در کوهرنگ به ویژه منطقه بازفت وقوع بارش‌های ضعیف انتظار می‌رود.

نوروزی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در چهارمحال و بختیاری وقوع بارش پیش‌بینی نمی‌شود و انتظار می‌رود جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم باشد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش نسبی دمای هوا در برخی مناطق استان خواهیم بود.

کد خبر 6026596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha