نمای جدید از توحش صهیونیست‌ها در غزه آشکار شد؛

تهدید مسوول سابق موساد ضد کودکان ۴ سال به بالا در غزه  

تهدید مسوول سابق موساد ضد کودکان ۴ سال به بالا در غزه  

یکی از سران پیشین سرویس جاسوسی موساد تهدید کرد که همه افراد بالای ۴ سال در غزه مستحق مجازات جمعی هستند و باید از آب و غذا و دارو و همه امکانات زندگی محروم شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج الجدید، صهیونیست‌ها که در ابتدای جنگ غزه تلاش داشتند با یک مانور تبلیغاتی بزرگِ تحت حمایت آمریکا و غرب چهره‌ای بشردوستانه از خود به نمایش بگذارند و مقاومت فلسطین را متهم به انجام اقدامات ضد انسانی کنند، بعد از گذشت نزدیک به ۵ ماه از انواع جنایت‌های بی‌سابقه تاریخی که علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان مرتکب شدند، اکنون خودشان به وحشی‌گری اسراییل اعتراف می‌کنند.

در این زمینه «رامی آیگرا» از مسوولان سابق سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی در برنامه‌ای در شبکه کان این رژیم گفت: همه فلسطینی‌های بالای ۴ سال در نوار غزه حامی حماس بوده و مستحق مجازات جمعی هستند.

این مسوول پیشین موساد با ادعای اینکه همه افراد بالای ۴ سال در غزه از طرفداران و حامیان حماس هستند تاکید کرد: همه آنها مستحق این هستند که در معرض سیاست مجازات جمعی اسرائیل قرار بگیرند و از دریافت غذا و دارو و کمک‌های بشردوستانه محروم باشند.

وی در ادامه گفت: همه در غزه گناهکارند و همه آنها صدای حماس هستند. هر فرد بالای ۴ سال در غزه حامی حماس بوده و هدف ما این است که آنها را از حامیان حماس، به افرادی تبدیل کنیم که این جنبش را دوست ندارند.

این درحالی است که اشغالگران صهیونیست از روز اول جنگ نسل‌کشی که در غزه به راه انداخته‌اند، از هیچ جنایتی علیه غیرنظامیان و در راس آنها کودکان دریغ نکرده‌اند.

اخیرا دکتر حسام ابو صفیه مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه اعلام کرد که تعداد زیادی از کودکان این منطقه طی روزهای گذشته در نتیجه سوء تغذیه و کمبود غذا و انتشار بیماری‌های مسری که در نتیجه تجاوز نظامی و محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته، جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بخش اورژانس و بستری در این بیمارستان به علت قطع شدن برق با هم ادغام شده است، تصریح کرد که نوزادانی که تازه متولد می‌شوند، در شرایطی بسیار وخیم به بیمارستان منتقل می‌شوند و به علت سوء تغذیه مادران، نشانه‌های ضعف و لاغری شدید در میان آنها رایج است.

در حال حاضر بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد یک دهم کودکان زیر ۵ سال غزه از سوء تغذیه حاد رنج می‌برند.

کد خبر 6028515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha