۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

فرماندار بوکان:

کاندیداها در زمان تبلیغات انتخاباتی به قانون و اخلاق پایبند باشند

کاندیداها در زمان تبلیغات انتخاباتی به قانون و اخلاق پایبند باشند

ارومیه-فرماندار بوکان با تاکید بر اصل بی طرفی متولیان انتخابات گفت: نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به قانون و اخلاق انتخاباتی در همه فعالیت‌های تبلیغی و انتخابی خود پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، خشایار صنعتی ظهر سه شنبه در نشست نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری گفت: نامزدها در موعدهای مقرر با ایجاد ستاد و حضور منطقه‌ای ضمن تبلیغ با مشکلات و مطالبات انبوه مردم آشنا شوند.

وی بیان کرد: همه آنچه که برای برگزاری انتخابات نیاز است توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انجام و آموزش‌ها با حضور همه‌ی عوامل طبق برنامه مدون در حال برگزاریست.

فرماندار بوکان بر لزوم برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی است و منافع ملی بر منافع شخصی و طایفه‌ای اولویت دارد و باید این موضوع همواره مورد توجه نامزدها و طرفداران آنها باشد.

وی در ادامه افزود: حفظ امنیت و آرامش عمومی در شرایط انتخابات ضروری است و تبلیغات نامزدها باید طبق شیوه نامه انتخابات انجام گیرد و باید قانون در این خصوص توسط نامزدها به صورت کامل رعایت شود و نامزدهای محترم در وعده‌هایی که می‌دهند دقت کنند.

صنعتی افزود: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند در سرنوشت خود مشارکتی فعال خواهند داشت و این مهم با افزایش ظرفیت و بیان صریح مطالبات محقق خواهد شد.

۱۱ اسفند امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در ۱۷۲ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه بوکان برگزار می شود.

کد خبر 6032970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha