۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

رئیس ستاد انتخابات ورامین:

مردم ورامین اطرافیان خود را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

مردم ورامین اطرافیان خود را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

ورامین- رئیس ستاد انتخابات ورامین گفت: مردم ورامین اطرافیان خود را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین شرایط جهان اسلام را ویژه دانست و با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری دز انتخابات گفت: در غزه و یمن و عراق بسیار خاص است، وقتی یک جوان و رزمنده محور مقاومت به مقتدا و الگوی خود در ایران اسلامی نگاه می‌کند، انرژی و توان بیشتری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برخی شبهه می‌کنند که انتخابات در ایران مهندسی شده است، گفت: در حالی که هیچکس توانایی مهندسی در انتخابات را ندارد، مهندسی انتخابات در ایران غیرممکن است، نزدیک به چهار هزار نفر از مردم در هیأت‌های اجرایی در اخذ رأی پای صندوق فعالیت می‌کنند و هیأت‌های نظارت و بازرسی کل فرآیند انتخابات را مهندسی می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات ورامین گفت: ما به عنوان ستاد انتخابات پشتیبانی از اجرای مردمی را انجام می‌دهیم، اما خود مردم پای صندوق فرآیند اخذ رأی، شمارش و تجمیع آرا را انجام می‌دهند، حتی خود بنده هم در شمارش آرا نقشی ندارم.

این مسئول با بیان اینکه امکان مهندسی انتخابات برای هیچکس ممکن نیست، گفت: در یکی از ادوار رئیس جمهور منتخب با هفتاد و پنج صدم درصد (کمتر از یک درصد) آرا رئیس جمهور شد، امکان مهندسی انتخابات در کل انتخابات ایران امکان ندارد.

وی گفت: حضور و مشارکت بالا در نظامات مختلف دنیا دست ما را برتر می‌کند، انتخابات در تمام دنیا رکن مهمی دست.

زاهدی گفت: دشمن حضور مردم پای صندوق رأی را نشانه گرفته است، باید هرکدام از ما با اقناع دیگران سطح مشارکت را بالا ببریم، اگر ۳۰ درصد از افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند، بتوانند، یک نفر الی دو نفر را با خود در صندوق‌های رأی همراه کند، ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد.

باید در نوع انتخاب هم دقت کنیم، تا هم در مجلس شورای اسلامی و هم خبرگان رهبری افراد اصلح را انتخاب کنیم.

کد خبر 6035323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha