۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷

هدف دشمن از ضربه به صنعت نفت ایجاد نارضایتی اجتماعی است

هدف دشمن از ضربه به صنعت نفت ایجاد نارضایتی اجتماعی است

یک نماینده مجلس گفت: دشمنان و امریکایی‌ها به دلیل اینکه از مردم ایران زخم خورده‌اند سعی دارند از طریق صنعت نفت به مردم ضربه بزنند.

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران ری و شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با حمله تروریستی و انفجار خطوط لوله گاز گفت: عده‌ای به دنبال ایجاد مشکل برای مردم هستند در آن شکی نیست.

وی ادامه داد: ماشین ناراضی تراشی در داخل دولت و هم در داخل مجلس وجود دارد و افراد ممکن است حرکاتی کنند که منجر به نارضایتی شود مانند گران کردن برخی از کالا و خدمات بدون توجیه مردم است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: دشمنان ما کار خودشان را می‌کنند و می‌گویند ما می‌خواهیم به مردم ایران فشار بیاوریم. البته مردم ما به لطف خدا حواسشان جمع است اما مسؤولان باید حواسشان جمع باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و آمریکایی‌ها به دلیل اینکه از مردم ایران زخم خورده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم ایران علاوه بر اینکه ایادی آمریکا را از ایران بیرون کردند در واقع الگویی برای مردم جهان شدند بنابراین به صورت کینه‌توزانه با مردم ایران برخورد می‌کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به این دلیل که صنعت نفت با آحاد جامعه ارتباط دارد به همین دلیل دشمن می‌کوشد از این طریق به مردم ضربه بزند که خوشبختانه با هوشیاری مسؤولان این توطئه‌ها ختم به خیر شده است.

کد خبر 6037508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      نیاز است تا توسعه پایدار و رشد تولید برق از منابع تجدید پذیر و اتمی پیگیری شود و برق جایگزین بسیاری از مصارف نفت و گاز در بخش های مختلف اقتصادی شود تا در آینده نزدیک با تداوم رشد اقتصادی مصرف داخلی نفت و گاز بیشتر از میزان تولید نشود و تبدیل به کشور وارد کننده نفت و گاز نشویم
    • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      برای افزایش تولید نفت و گاز باید فکر اساسی شود. اگر شرکت های خارجی ورود نمیکنند نیاز است تا شرکت های دانش بنیان مرتبط با صنعت نفت و گاز به همراه پیمانکاران بزرگ یک کنسرسیوم تشکیل دهند تا توان اجرای پروژه های عظیم بالادستی نفتی و گازی را کسب کرده و صندوق توسعه ملی هم تامین مالی کند تولید رشد کند