۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به بعد همگانی رشته دوچرخه سواری

ضرورت توجه بیشتر به بعد همگانی رشته دوچرخه سواری

کرج- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به بُعد همگانی ورزش دوچرخه سواری گفت: مجموعه مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی در راستای توسعه بیشتر این ورزش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع سالیانه هیأت دوچرخه سواری استان البرز ظهر دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، رئیس هیأت استان البرز و اعضای مجمع هیأت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این مجمع، گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالیانه بدمینتون استان البرز توسط رئیس هیأت ارائه شد و به تأیید و تصویب اعضای مجمع رسید.

فرزاد فروغی در این مراسم با بیان اینکه دوچرخه سواری رشته‌ای بسیار مفرح و در بُعد همگانی محبوب است، گفت: با توجه به وجود نیروی انسانی توانمند در دوچرخه سواری البرز، انتظارات و توقعات بالایی از هیأت داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به بُعد همگانی این رشته مطرح کرد: مجموعه مدیریت شهری می‌تواند کمک شایانی در راستای توسعه و همگانی شدن بیشتر دوچرخه سواری داشته باشد.

فروغی عنوان کرد: تلاش ما بر آن است تا در ورزشگاه‌های مهم و بزرگ استانی فضایی را برای دوچرخه سواری عموم و اجرای همایش‌های مربوط به این رشته برگزار کنیم.

رسول هاشم کندی اسدی نیز با اشاره به حضور پررنگ البرزی‌ها در بدنه فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حقیقتاً پتانسیل دوچرخه سواری در البرز بسیار بالا و این استان همواره در کنار فدراسیون بوده است.

وی بیان کرد: دوچرخه سواری رشته‌ای است که در توسعه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی مناطق هم اثرگذار است و از این رو انتظار داریم شهرداری‌ها از هیأت استان حمایت کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تأکید کرد: اولین کاری که باید در هیأت‌های استانی انجام شود، بحث ساختارمند شدن هیأت از لحاظ اداری است.

کد خبر 6038209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha