۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴

امام جمعه دماوند:

آثار معنوی روزه در مدارس، دانشگاه ها و فضای مجازی تبیین شود

آثار معنوی روزه در مدارس، دانشگاه ها و فضای مجازی تبیین شود

دماوند- امام جمعه دماوند با تاکید بر آثار معنوی روزه‌داری گفت: آثار معنوی روزه در مدارس، دانشگاه ها و فضای مجازی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری دماوند که با حضور مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از پدیده زشت خرید و فروش رأی خاطرات بدی دارند که متأسفانه گاهی منجر به ابطال و مردم دو سال از داشتن نماینده محروم شدند.

وی افزود: برای پیشگیری از این موضوع، باید هم مردم و نامزدها باید توجه کنند و مسئولان مربوطه باید دقت نظر داشته باشند و افرادی متخلفی که شناسایی شدند، چند روزی دستگیر شوند تا انتخابات با سلامتی کامل به پایان برسد.

امام جمعه دماوند گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و باید خود را برای این ایام آماده کنیم؛ پرهیز از روزه‌خواری باید مورد توجه همگان باشد و در این زمینه، نهی از منکر انجام خواهد شد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: بیان آثار معنوی روزه‌داری باید در مدارس و دانشگاه‌ها و فضای مجازی تبیین شود؛ آموزش و پرورش و دانشگاه برای ایام ماه مبارک برنامه داشته باشد و نوجوانان و جوانان را نسبت به روزه داری آگاه کند.‌

وی بیان کرد: همچنین مسافران عبوری از شهرستان دماوند هم باید خود را ملزم به رعایت شئونات اسلامی بدانند.

کد خبر 6038371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha