۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

استاندار اردبیل:

تعامل مجریان انتخابات با دستگاه قضایی ضرورت انتخابات باشکوه است

تعامل مجریان انتخابات با دستگاه قضایی ضرورت انتخابات باشکوه است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: تعامل مجریان انتخابات و دستگاه قضایی برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست فصلی مدیران قضایی استان که با حضور رییس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، وجود تعامل در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی را موجب فراهم شدن تمام امکانات در راستای خدمت‌گزاری بهتر به مردم و برگزاری باشکوه و قانونمند رویدادهای مهم از جمله انتخابات را ضروری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: وجود تعامل در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی موجب فراهم شدن تمام امکانات در راستای خدمت‌گزاری بهتر به مردم و برگزاری باشکوه و قانونمند رویدادهای مهم از جمله انتخابات می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: اقدامات دادگستری استان اردبیل در زمینه حمایت قضایی از تولید، اشتغال و نیز عملکردهای قانونی دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم جای قدردانی دارد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز با اشاره به همدلی و تعامل موجود در بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان افزود: رمز موفقیت استان اردبیل در پیشبرد امور، وجود این همکاری و هماهنگی بوده و استمرار آن با انجام وظایف قانونی و ذاتی دستگاه‌ها ضروری است.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی جدید مبنی بر عضو شدن رؤسا و دادستان‌های حوزه قضایی در هیأت‌های نظارت بر انتخابات، این مسئولان قضایی باید با دقت و حساسیت بیشتر بر تمامی مراحل انتخابات نظارت داشته باشند و با هرگونه تخلف بدون در نظر گرفتن جناح‌بندی‌های سیاسی، برخورد قانونی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارائه گزارش معاونان، مسئولان، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و تشریح برنامه‌های آتی دستگاه قضایی استان اردبیل، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

کد خبر 6038862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha