عملیات مشترک گردان‌های قسام و گردان‌های «ابوعلی مصطفی»

عملیات مشترک گردان‌های قسام و گردان‌های «ابوعلی مصطفی»

گردان‌های «ابوعلی مصطفی» از عملیات مشترک با مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، با وجود گذشت ۱۴۴ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

گردان‌های «ابوعلی مصطفی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در شهر خان‌یونس به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

همچنین گردان‌های ابوعلی مصطقی بیان کرد که یگان‌های توپخانه این گردان‌ها در شرق غزه و در محور نبرد شهرک «الزیتون» نظامیان دشمن صهیونیست را با خمپاره هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کرد که در محورهای پیشروی شهر خان‌یونس درگیری‌های شدیدی با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی پیدا کرده و در این درگیری‌ها از سلاح تیربار و گلوله‌های «آر پی جی» استفاده کرده است.

منابع فلسطینی از درگیری میان مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «الزیتون» شهر غزه خبر دادند.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از هدف قراردادن یک خودروی زرهی صهیونیستی در تقاطع «دوله» واقع در جنوب شهرک الزیتون شهر غزه با بمب بشکه‌ای ثاقب و انفجار این جنگ‌افزار خبر داد.

گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک تانک «مرکاوای ۴» ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک الزیتون شهر غزه با استفاده از گلوله ضدزره «تاندوم» هدف قرار بدهند.

کد خبر 6039274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      دیگه وقت گسترش عملیات های تهاجمی مقاومت غزه رسیده،خصوصا ((کرم ابوسالم))و عسقلان و اشدود رسیده است ،مانند ما که در جنگ هشت ساله از فاز تدافع محض به تهاجم یا تدافع عین تهاجم رسیده،از در یا هوا یا خشکی،همون شروع طوفانی عملیات در ابتدا با اسم های مختلف مثلا ((خیبر))،بنی قینقاع،قدس یا ....